تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو | تعمیرات تخصصی ماشین های خارجی سراتو - چانگان - برلیانس- آریو ( زوتی ) - رنو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو | تعمیرات تخصصی ماشین های خارجی سراتو - چانگان - برلیانس- آریو ( زوتی ) - رنو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو
🔹فنی ترین کارشناسان خودروهای زیر در ایران با سابقه ۱۵ سال فعالیت در سرویس شرکتی سایپا
🔸تعمیرات حرفه ای خودروهای:
۱- سراتو
۲- چانگان
۳- برلیانس
۴- آریو(زوتی)
۵- رنو
و...
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
آدرس:
انتهای اتوبان زین الدین شرق(یاسینی شرق) روبروی بیمارستان شهید لواسانی -گاراژ دوستان - پلاک ۴
۰۹۳۵۹۳۵۷۰۱۲ رمضانپور
۰۹۰۲۹۰۶۴۴۴۳ مقیمی
پیوندهای روزانه

بازار پررونق کراس‌اوورهای ارزان‌قیمت ما را بر این داشته تا در این مقاله از سری مقالات مجله خودرو همراه مکانیک به سراغ چانگان CS35 رفته و معایب چانگان CS35 را برای شما بازگو کنیم. اگر شما هم قصد خرید این کراس‌اوور چینی را دارید یا می‌خواهید با مشکلات CS35 آشنا شوید لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

روزبه‌روز بر تعداد برندهای نام‌آشنا و ناآشنا در بازار خودرو کشور افزوده شده و در این میان، چینی‌ها گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده‌اند. امروز در بازار خودرو با انبوهی از خودروهای چینی مواجه هستیم که علی‌رغم همه بدبینی‌ها برخی از آن‌ها نظیر دانگ‌فنگ، برلیانس، چانگان و… از استقبال خوبی در بازار داخلی برخوردار هستند.

 

چانگان یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های خودروسازی چین است که در حدود 160 سال از تاریخ تاسیس آن می‌گذرد. چانگان در بدو ورود خود به کشورمان، کراس‌اوورها را نشانه گرفت چرا که از علاقه و عطش بازار نسبت به این نوع خودروها آگاه بود. این کمپانی با عرضه کراس‌اور CS35 نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. با وجود برخی مزایای نسبی، این خودروها همانند سایر محصولات چینی خالی از ایراد نبوده که در ادامه به بیان برخی معایب چانگان CS35 خواهیم پرداخت.

پیشرانه ضعیف

 

یکی از معایب چانگان CS35 پیشرانه ضعیف آن است. این خودرو از یک موتور 1600 سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید 113 اسب بخار توان در 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه است. این موتور کم‌قدرت هیچ تناسبی با وزن 1290 کیلوگرمی خودرو نداشته و همین امر باعث شده تا شتاب صفر تا 100 خودرو به 15 ثانیه برسد که برای خودرویی در این کلاس قیمتی اصلا مطلوب نیست و چابکی لازم را ندارد.

 

شاید عده‌ای بر این باور باشند که استفاده از این موتور کوچک و کم‌توان با انگیزه کاهش استهلاک و مصرف سوخت انجام گرفته است، اما جالب است بدانید که چانگان CS35 مصرف سوخت آن‌چنان کمی هم ندارد و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

کیفیت پایین کابین

اکثر قریب به اتفاق کمپانی‌های چینی از مواد بی‌کیفیت در داخل کابین استفاده می‌کنند و چانگان نیز از این قاعده مستثنی نیست. چانگان تمامی سعی خود را کرده است تا ارزان‌سازی CS35، به کاهش کیفیت خودرو منجر نشود، اما در این امر موفق نبوده چرا که در تولید داشبورد از پلاستیک خشک با کیفیت پایین استفاده شده است که سروصدای آن در یک بازه زمانی کوتاه چندان دور از انتظار نیست. این کیفیت پایین به همراه بوی نامطبوع پلاستیک مورد استفاده، می‌تواند لذت یک سواری دلچسب و آرامش‌بخش را برهم بزند.

فضای بار کم

چانگان CS35 از آن دست کراس‌اوورهایی است که فضای تقریبا کافی را برای سرنشینان فراهم کرده و نباید نگرانی از این حیث داشته باشید، اما فضای بار آن بسیار کم و در حدود 385 لیتر است که برای مسافرت‌های خانوادگی، به هیچ‌وجه گزینه مناسبی نخواهد بود. هر چند راهکارهایی نظیر باربند و جمع نمودن صندلی‌ها، تا حدودی می‌تواند این نقص را جبران کند، اما این راهکارها صرفا به عنوان یک مسکن عمل نموده و باید از همان ابتدا فکری به حال آن می‌شد.

خدمات پس از فروش ضعیف

خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به هنگام خرید خودرو باید مدنظر قرار گیرد. با وجود آن‌که سایپا به‌عنوان یکی از قطب‌های بازار خودرو کشور، عاملیت مونتاژ و توزیع محصولات چانگان را برعهده دارد، اما در حوزه خدمات پس از فروش بسیار ضعیف عمل کرده و به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست. قطعات یدکی چانگان CS35 در بازار کمیاب و بعضا نایاب بوده و در مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش، به احتمال فراوان آزرده‌خاطر و شاید حتی سرخورده شوید.

بازار دست دوم ضعیف

اصولا یکی از بزرگ‌ترین معایب محصولات چینی، افت کیفیت محسوس آن‌ها حتی در همان سال‌های ابتدایی است و چانگان CS35 هم به‌عنوان یک خودرو چینی، از این عیب مصون نبوده و خریداران ترجیح می‌دهند به جای خرید خودرو کارکرده ولو به قیمت نازل، سراغ مدل‌های صفر کیلومتر این خودرو بروند. همین امر باعث شده است تا مالکان چانگان CS35، جهت فروش خودرو با چالش‌های اساسی روبرو شوند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی