اگر می‌خواهید برلیانس H220 بخرید این مطلب را از دست ندهید

به جز خودروهای چینی که توسط شرکت‌های مختلف واردات خودرو به کشورمان وارد شد، دو خودروساز بزرگ ایران با راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ خودروهای چینی، خودشان را در کورس رقابت برای فروش این خودروها قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری

ایران خودرو با مونتاژ دانگ فنگ اچ سی کراس و سایپا با برلیانس و زوتی محصولات چینی را هم در کنار تولیدات وطنی قرار دادند. تاکنون دو سدان و دو هاچ‌بک از مدل‌های برلیانس توسط پارس خودرو که زیر مجموعه‌ی سایپاست وارد بازار خودروی ایران شده است.

برلیانس H220 هاچ بک چینی است که در ردیف خودروهای اقتصادی بازار قرار می‌گیرد و در ادامه ارزش خرید آن را بررسی خواهیم کرد.

بررسی مزایای برلیانس H220

قبل از هر چیز باید توجه داشته باشیم که تمام مواردی که برای این خودرو گفته می‌شود را باید با توجه به کلاس خودرو و چینی بودن آن در نظر گرفت و بسیاری از این موراد مانند طراحی ظاهری امری کاملا سلیقه‌ای است. برلیانس را باید در مجموعه خودروهای اقتصادی قرارداد. یک هاچ بک چینی که در واقع نسخه کوتاه شده سدان H320 است!

طراحی ظاهری این خودرو در مقایسه با سدان برلیانس کمی بهتر و هماهنگ‌تر به نظر می‌رسد که برای یک هاچ بک چینی نکته‌ی مثبتی به حساب می‌آید. کابین این خودرو را باید در بخش معایب برلیانس بررسی کنیم چون متاسفانه گویا سلیقه و متریال شرکت برلیانس تا به کابین رسیده تمام شده است!

اما در همین کابین نکات مثبتی مانند فرمان برقی وجود دارد که نرمی و فرمان‌پذیری آن از جمله نکات بسیار مثبت برلیانس H220 است. این لذت رانندگی با فرمان خوب خودرو را وقتی در کنار سیستم عایق بندی خوب و اتاق بی‌صدای برلیانس H200 بگذاریم، می‌توان تصور کرد که احتمالا رانندگی در جاده‌های پرپیچ و خم با آن باید تجربه‌ی خوبی باشد.

گیربکس اتومات 6 دنده برلیانس شاید در اوایل رانندگی با این خودرو کمی کند به نظر برسد اما به مرور که به زیر و بم آن وارد شوید، احتمالا از آن خوشتان خواهد آمد.

 

نکته دیگر این است که با برلیانس زیاد به پمپ بنزین نمی‌روید. مصرف 6.5 لیتر بنزین در 100 کیلومتر در این روزها و با این قیمت سوخت یک نکته‌ی مثبت برای هر خودرویی است. مواردی که گفتیم از جمله نکات مثبت این خودرو است. اما تمام داستان به این شیرینی نیست!

 

خدمات اسپهبد خودرو شامل:

انجام سرویس های دوره ای برلیانس

تعویض روغن موتور برلیانس

تعویض فیلتر روغن برلیانس

تعویض فیلتر هوا برلیانس

تعویض فیلتر تهویه برلیانس

تعویض ضدیخ برلیانس

تعویض لنت و دیسک چرخ برلیانس

تعویض لامپ ها برلیانس

تعویص روغن گیربکس با دستگاه اتومات برلیانس

شارژ گاز کولر با دستگاه اتومات برلیانس

تعمیر و رفع صدای جعبه فرمان برلیانس

رفع صدای جلو بندی برلیانس

تعمیر کمپرسور کولر برلیانس

تعمیر سیستم ایرکاندیشن برلیانس

تعمیر سانروف برلیانس

تعمیر یا تعویض شیشه بالابر برلیانس

تعمیر موتور برلیانس

تعمیر گیربکس برلیانس

تست با دستگاه برلیانس

تعمیر ecu و  tcu

تعریف سوئیچ برلیانس

رفع ایراد ایموبلایزر برلیانس

رفع ایراد روشن نشدن موتور برلیانس

رفع ایراد گیر کردن دسته دنده برلیانس

رفع ایراد سیستم ترمز برلیانس

رفع ایراد ایربگ

تعمیر سیم کشی

رفع صدا قاب و تزئینات

ساعت کاری:

روز های کاری از ۶ به بعد الی ۱۲ شب

روزهای پنج شنبه وجمعه + روز تعطیل تمام وقت

آدرس:

دو انتهای اتوبان زین الدین شرق(یاسینی شرق) روبروی بیمارستان شهید لواسانی -گاراژ دوستان - پلاک ۴

 

تلفن تماس:

۰۹۳۵۹۳۵۷۰۱۲ رمضانپور

۰۹۰۲۹۰۶۴۴۴۳ مقیمی