تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو | تعمیرات تخصصی ماشین های خارجی سراتو - چانگان - برلیانس- آریو ( زوتی ) - رنو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو | تعمیرات تخصصی ماشین های خارجی سراتو - چانگان - برلیانس- آریو ( زوتی ) - رنو

تعمیرگاه تخصصی اسپهبد خودرو
🔹فنی ترین کارشناسان خودروهای زیر در ایران با سابقه ۱۵ سال فعالیت در سرویس شرکتی سایپا
🔸تعمیرات حرفه ای خودروهای:
۱- سراتو
۲- چانگان
۳- برلیانس
۴- آریو(زوتی)
۵- رنو
و...
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
آدرس:
انتهای اتوبان زین الدین شرق(یاسینی شرق) روبروی بیمارستان شهید لواسانی -گاراژ دوستان - پلاک ۴
۰۹۳۵۹۳۵۷۰۱۲ رمضانپور
۰۹۰۲۹۰۶۴۴۴۳ مقیمی
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ب.ظ

معرفی برلیانس H320

 

طراحی این خودرو را شرکت پنین فارینای ایتالیا انجام داده و کابین این خودرو ساده و کاربردی طراحی شده و مواد مرغوب‌ و مناسبی هم در آن به کار رفته است. علاوه بر این، به کاهش صدا و ایزولاسیون هم توجه خاصی صورت گرفته است.

 

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد می‌باشد، که در صورت سفارش، امکان نصب کیسه‌های جانبی نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، خودروی فوق به سیستم‌های ABS و EBD نیز مجهز است که منبع هر دوی این سامانه‌ها شرکت AG CONTIENTAL آلمان می‌باشد. بنا به ادعای وب ‌سایت شرکت، ترمزهای این مدل قادرند که در مسافتی معادل 39.1 متر، سرعت این خودرو را از 100 کیلومتر به صفر برسانند.

 

این مدل از یک موتور قدرتمند BM15L و با حجم موتور 1500 سی سی 16 سوپاپه بهره می‌برد که توان آن معادل 103 اسب بخار در 5800 دور و گشتاور خروجی آن هم برابر با 138 نیوتن‌متر است. این مدل در دو تیپ متفاوت 5 سرعته VVT دستی و 4 سرعته AMT عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد این ماشین در نمونه دستی آن 11.5 ثانیه می باشد. مصرف سوخت در سیکل ترکیبی (lit/100km) در مدل دستی 6.4 و در مدل اتومات 6.7 می باشد.

قیمت:

H320  اتوماتیک: 50.840.000 تومان (نمایندگی) و 52.000.000 تومان (بازار)

H320  دنده ای: 46.050.000 تومان (نمایندگی)

برلیانس H330:

از کابین ساده و کاربردی بهره می برد و مواد بکار رفته در آن مرغوب‌ و مناسب می باشد و علاوه بر این، به کاهش صدا و ایزولاسیون هم توجه خاصی صورت گرفته است. طراحی جلوی این خودرو تقریبا شبیه به مدل 530H و 5V میباشد.

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد می‌باشد، که در صورت سفارش، امکان نصب کیسه‌های جانبی نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، خودروی فوق به سیستم‌های ABS و EBD نیز مجهز است که منبع هر دوی این سامانه‌ها شرکت AG CONTIENTAL آلمان می‌باشد. بنا به ادعای وب‌سایت شرکت، ترمزهای این مدل قادرند که در مسافتی معادل 40.2 متر، سرعت این خودرو را از 100 کیلومتر به صفر برسانند.

این مدل از یک موتور قدرتمند BM15L و با حجم موتور 1500 سی سی 16 سوپاپه بهره می‌برد که توان آن معادل 103 اسب بخار در 5800 دور و گشتاور خروجی آن هم برابر با 138 نیوتن‌متر است. این مدل در دو تیپ متفاوت 5 سرعته VVT دستی و 4 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد این ماشین در نمونه دنده ای آن 11.9 ثانیه می باشد.مصرف سوخت در سیکل ترکیبی(lit/100km) مدل دستی 6.4 و در مدل اتومات 6.7 می باشد.

 

 برلیانس V5:

در بین خودروهایی که برلیانس تولید میکند این مدل شباهت بسیار زیادی به مدل BMW X1 دارد (چون BMW مدل X1 را با همکاری شرکت بریلیانس در چین تولید کرد) بطوری که میتوان این دو را خواهر و برادر هم عنوان کرد.این مدل در دو تیپ 1.6 دستی و اتوماتیک در چین تولید میشود که فقط مدل اتوماتیک آن توسط سایپا در ایران تولید میشود و دارای قدرت 109 اسب بخار در 5800 دور و گشتاور 151 نیوتن متر میباشد. پیشرانه این خودرو متعلق به شرکت میتسوبیشی با کد 4A92A از سال ۲۰۱۰ توسط این شرکت تولید می‌شود که در سال ۲۰۱۰ روی مدل ASX و سال ۲۰۱۱ روی لنسر اروپایی نصب می‌شد. بلوک و سرسیلندرهای موتور تمام آلمینیوم بوده و از تکنولوژی تایمینگ متغیر سوپاپ ها جهت افزایش کارایی بهره میبرد. ویژگی بارز این خودرو سیستم انتقال قدرت آن میباشد که 5 سرعته تیپ ترونیک بوده و ساخت شرکت Powertech هیوندای کره جنوبی میباشد. همچنین این خودرو از پشتیبانی 13 کامپیوتر ساخت شرکت Bocsh  آلمان بهره می برد.

مصرف سوخت این خودرو بین ۶٫۹ تا ۷٫۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد و دارای استاندارد یورو ۵ بوده و با توجه به مشخصات کلی آن نباید از این خودرو انتظار یک شاسی بلند را داشت و تنها می توان آنرا خودرویی سواری با ظاهر یک شاسی بلند دانست.

تجهیزات و امکانات خودرو:

این مدل مجهز به سیستم ورود بدون کلید (Keyless Starter)، دارای 6 ایربگ (راننده و سرنشین، پرده ای و جانبی جلو)، چراغ های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع و عقب ال ای دی و دارای مه شکن های جلو و عقب، دارای بازوهای مقاوم کننده به منظور افزایش نیروی بازدارنده حین تصادف، هشدار نبستن کمربند، سان‌روف دو تکه برقی، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، غربیلک فرمان چرم‌ به همراه دکمه‌های کنترل سیستم صوتی.

 

منابع:

https://en.brilliance-auto.com

https://en.wikipedia.org/wiki/Brilliance_BS4

Giugiaro

گروه خودرو سازی سایپا

sebghatazad.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی